Kees Hoogervorst
Ik ben Kees Hoogervorst, mag ik mij even voorstellen.... Radio heeft altijd mijn interesse gehad en ik luisterde altijd naar Veronica.
Ik ben Kees Hoogervorst, mag ik mij even voorstellen.... Radio heeft altijd mijn interesse gehad en ik luisterde altijd naar Veronica.
Net als zoveel anderen van mijn generatie ben ik opgegroeid met het iconische geluid van de zeezenders die destijds de ether vulden.
Geboren in Belgenland op 15 december 1960 in Kluisbergen in de Vlaamse Ardennen en er nog altijd woonachtig. Roy liep als kleine ukkie al rond met een "portatiefje" in de hand om op de middengolf te luisteren naar de muziek van Veronica, Noordzee, Atlantis, Caroline, Mi Amigo en later Monique.