Luisteraars:
Topluisteraars:
play_arrow
Radio Monique Internationaal Radio Monique Internationaal
Disney komt met een nieuwe documentaire over de Engelse band Oasis. De film volgt de band tijdens hun reünietour van vorig jaar. De documentaire verschijnt in september in de bioscoop.
Vorig jaar kwam de band van de broers Liam en Noel Gallagher voor het eerst sinds 2009 weer bij elkaar. In de documentaire zijn de voorbereidingen op de tour, backstagemomenten en optredens tijdens hun reünietournee te zien. Daarnaast geven de broers voor het eerst in 25 jaar gezamenlijk een interview.
De film wordt geproduceerd door Steven Knight, bekend van onder andere Peaky Blinders. De regie ligt bij Dylan Southern en Will Lovelace. De film verschijnt op 11 september in de bioscoop en later dit jaar op streamingdienst Disney+.
Oasis viel zestien jaar geleden uit elkaar door grote ruzies tussen Liam en Noel. Jarenlang gooiden ze met modder naar elkaar en waren ze weinig samen te zien. Dat de broers vorig jaar toch weer bij elkaar kwamen, zorgde voor uitzinnige fans. Kaartjes waren binnen tien uur uitverkocht.
Geschreven door monique963
07:00 - 08:00
08:00 - 09:00
09:00 - 10:00
10:00 - 11:00
11:00 - 12:00
Listen with your favourite app